torstai 30. tammikuuta 2014

Ilahduin puhelusta

Olin tänään ratsastamassa ja poikaystäväni soitti ja kertoi haluavansa tulla käymään täällä! Jee! Minun täytyy pitää kuulemma pari päivää tallivapaata (OMG) jotta hän voi viedä minua johonkin. :-) Hän taitaa oikeasti välittää minusta. Olen tosi ilahtunut tästä.

Mimolla on ollut tällä viikolla läpiratsastus ja estetreeni. Mimo on ravissa hyvä ja laukassa pitää vaatia enemmän kokoamista ja sitä, että käyttää tehokkaammin takaosaansa. Laukka on muuttunut vähän paremmaksi ei ole enää vain epämääräistä könkötystä. Meidän pitää harjoitella laukassa temponmuutoksia; lisäyksessä sama muoto/ryhti säilyen ja kokoamista ilman kädellä vetämistä. Laukassa harjoittelemme "piruetteja", että oppisin kokoamaan ja vahvistamaan sitä.

Estetreenissä harjoittelimme sarjoja. Hyppäsimme 4 pystyesteen sarjaa ja okseri-okseri sarjaa. 4-sarjassa kaikki esteet olivat pystyjä 1 askeleen välein ja okseri-okseri sarjaväliin tuli 2 askelta puomeilla. Kaarrelaukkaa pitää säilyttää paremmin ja tukea ulkopohkeella. Ajoittain tunnen muutaman askeleen ajan, wow miten hyvä se on, kunnes taas palaan siihen vanhaan menoon. Yritämme kovasti oppia paremmiksi. Mimo on paras. <3

Annoin Mimolle vahvistus herpesrokotteen eli nyt tulee muutama päivä huilia treeniin, koska herpesrokote nostaa hevoselle kuumetta.

Huomenna menemme Belgiaan Emmersiin (supermagee hevostarvikeliike) shoppailemaan. Tosin minä ostan vain gag-kuolaimet Mimolle ja haaveilen mitä ostaisin jos minulla olisi ylimääräistä rahaa. Uudet ridahousut olisi kyllä kivat, kun näissä on reiden kohdat kuluneet puhki! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti